Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Salgsbetingelser

Disse salgsbetingelsene gjelder for salg av varer og produkter fra www.trackerwebshop.no til forbrukere i Norge.

 

1. Parter
Selger er: 
Nordisk Handelshus AS. 

Organisasjonsnummer: 965 835 423

Årenga 4, 1340 Skui. Norge. 

Telefon: 64 00 99 53 

E-post: webshop@tracker.no

 

2. Opplysninger gitt i nettbutikken
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.


3. Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet, som utgifter til porto, frakt, emballasje m.m. Det er ingen skjulte kostnader ved handel hos oss.

 

4. Betalingsmetoder

 

Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av Klarna Checkout, en av Europas ledende betalingsleverandør.

 

Du kan velge mellom tre ulike betalingsmetoder:

 

1) Faktura 14 dager er standard betalingsmetode, og velges automatisk ved klikk på "fullfør kjøp". (Du kan senere velge kortbetaling, se punkt 3) Med fakturabetaling får du 14 dager betalingsfrist.
Faktura sendes per e-post til registrert e-postadresse ved bestilling. Det blir utført en kredittsjekk på ditt personnummer, samt en kontroll på at personnummer og folkeregistrert adresse stemmer overens. 
Dette er en sikkerhet for at personen ordren skal leveres til virkelig er den han / hun utgir seg for å være.  Ved manglende betaling sendes skriftlig varsel om inkasso. Overholdes ikke fristen vil inkasso bli iverksatt. Ved forsinket eller manglende betaling påløper renter og gebyrer i samsvar med forsinkelses- og inkassoloven. Vi forbeholder oss retten til å foreta en kredittvurdering. Hvis du oppdager feil ved faktura, vennligst kontakt Klarna på www.klarna.no.

2) Faktura med delbetaling. Faktura sendes per e-post. Med delbetaling kan du delbetale ordresummen med månedlige tilsendte fakturaer. Du kan når som helst innfri hele ordresummer på faktura uten ekstrakostnader. 

3) Kortbetaling via Klarna. Kortbetaling velges på siden etter å ha klikket på "fullfør kjøp". Kortet blir belastet i det din ordre gjennomføres.

 

5. Frakt og Levering

Vi spanderer frakten ved kjøp over kr. 500,-

Ved kjøp under kr. 500 tilbyr vi fast frakt på kr. 79.-

 

Vi sender våre varer med Posten og Bring.

Du kan spore din pakke ved hjelp av sporingsappen til posten.

 

Pakken din vil bli sendt med Posten Klimanøytral servicepakke til ditt lokale postkontor. Pakken må hentes innen 14 dager etter ankomst. 

 

Hvor leverer vi? 

Vi leverer til alle adresser i Norge. 

 

Hvor lang er Leveringstiden? 

Forventet leveringstid på standardbestilling er 1-5 dager fra du får ordrebekreftelse på mail, så lenge alle varer er på lager ved bestilling. Leveringstiden avhenger også av hvor i landet du bor. Se nærmere oversikt under. 

 

  • Sør- og Østlandet: Ca. 1-2 arbeidsdager

  • Vestlandet: Ca. 2-3 arbeidsdager

  • Midt-Norge: Ca. 2-3 arbeidsdager

  • Nord-Norge: Ca. 4-5 arbeidsdager

 

Bestill før kl 13. for å komme med dagens utsendelse.

Ordre behandles og sendes ut mandag - fredag. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag.

Viktig: Du vil ikke motta en hentelapp i posten. Hentemelding sendes på e-post og sms.

 

6. Forsinkelse

Dersom leveringen av produktene blir forsinket eller ikke kan leveres, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.


7. Undersøkelse av produktene
Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Ved mangler eller feil må du kontakte oss innen 7 dager.

NB: Vi ønsker også å gjøre oppmerkom på at fargeavvik kan forekomme fra bilde på nett og i virkeligheten. Det kan også forekomme fargeforskjell mellom produksjoner. 

 

8. Reklamasjon
Dersom produktene har feil eller mangler må du snarest mulig ta kontakt med oss slik at vi kan søke utbedring av feilen. Retten til reklamasjon kommer i tillegg til angreretten.

Ved reklamasjon på ett produkt trenger vi følgende informasjon sendt per mail til webshop@tracker.no

- Ordrenummer og kjøpsdato
- Reklamasjonsårsak
- Bilde av feilen

 

9. Angrerett,  bytte og retur

Vi tilbyr muligheten for å angre kjøpet og få tilbake pengene ved returnering av produkt(ene) innen 14 dager etter at varen er mottatt. Benytt da returskjema som kommer med forsendelsen (om du mangler returskjema, kontakt kundeservice). Produktet kan gjerne returneres i posen produktene var pakket i. Produktet må være ubrukt, i originalforpakning og med etiketter slik den kom til deg, og være fri for lukt, skitt, smuss og flekker. 

For bytte og retur benytter du en forhåndsbetalt fraktlapp som følger med produktet du mottar. Pakken vil da bli sporet. Returskjema med informasjon om bytte eller refundering må medfølge pakken tilbake til oss.

 

Informasjon om angrerettloven: 

Angrerettloven gir deg rett til å angre på ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om det (angrefrist). Om den 14. dagen havner på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges den til neste virkedag. Pakken skal deretter sendes oss innen 14 dager. Om den 14. dagen havner på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges den til neste virkedag.

 

10. Personopplysninger
Vi bruker i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. I de tilfeller hvor vi også bruker personopplysninger til andre formål, for eksempel for å sende deg informasjon om tilbud i nyhetsbrev etc., gjøres dette bare når du har samtykket til det.

Dine personopplysninger blir bare utlevert til andre når:
du har samtykket i utleveringen, eller når det er nødvendig for at vi skal få gjennomført avtalen med deg, eller når loven krever det. Dersom du har spørsmål om personopplysninger knyttet til deg, eller ønsker å gjøre bruk av dine rettigheter til retting, sperring, sletting, etc. etter personopplysningsloven, kan du kontakte oss.

Du er selv ansvarlig for at opplysningene du gir oss er korrekte.
Du står ansvarlig for kostnader ved sending som ikke er kommet til riktig person / adresse dersom det er gitt feil opplysninger. Du står også ansvarlig dersom kontaktopplysningene (epost-adresse og telefonnummer) ikke stemmer, og vi dermed ikke har kunnet kontakte deg.  


11. Salgspant
Dersom foresendelsen ikke gjøres via postoppkrav har leverandør salgspant i de leverte produkter inntil kjøpesummen, inkludert renter og omkostninger, er betalt i sin helhet.”

 

12. Tvister
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan du bringe saken inn for Forbrukerrådet i nærheten av der du bor. Alle tvister skal løses etter norsk rett. Bringes saken inn for domstolene, skal den avgjøres i ditt (kjøperens) verneting, det vil normalt si i nærheten av der du bor.”

 

13. Lover som regulerer salg til privatpersoner utenfor fast utsalgssted.
Salg til forbrukere er gjenstand for omfattende regulering. 
Følgende lover har betydning for salg på Internett og dermed for innholdet i salgsbetingelsene:

- Forbrukerkjøpsloven
- Angrerettloven 
- Ehandelsloven 

14. Falske bestillinger og forsøk på svindel
Falske bestillinger og forsøk på svindel vil alltid bli politianmeldt. Det er ikke tillatt å bestille i andres navn, med mindre dette på forhånd er klarert med mottaker.
I tilfeller hvor mottaker ikke kjenner til bestillingen vil dette bli sett på som forsøk på svindel, og blir dermed politianmeldt. 

15. Force majeur
Er trackerwebshop.no forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den så som brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valuta restriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt,er trackerwebshop.no fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den til den mangelfulle vares tilhørende kjøpesum

16. Kopirett
Alt innhold på disse nettsidene er under trackerwebshop.no sine rettigheter, og er beskyttet etter bl.a. opphavsretts-, markedsførings- og varemerkelovgivningen. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, informasjon om produkter, herunder bl.a. omtale av produktene og vekt, bilder/grafikk, design og layout og annet innhold på disse nettsidene under enhver omstendighet ikke kan lastes ned, kopieres eller benyttes på annen måte uten at dette er eksplisitt tillatt etter ufravikelig lovgivning eller etter uttrykkelig skriftlig forhåndssamtykke fra trackerwebshop.no.

 

Våre betingelser kan endres, vi ber deg derfor alltid å lese gjennom disse før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt hos oss, godkjenner du også våre kjøpsvilkår. Kjøpet er utført når du har fått ordrebekreftelsen og det er ditt ansvar å sørge for at de opplysningene du har gitt oss som navn, e-postadresse og postadresse stemmer. 

Du må være 18 år for å handle i vår nettbutikk.